Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

Wyszukiwanie zaawansowane

Nabór na wolne stanowisko

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

1. Nazwa stanowiska:

Asystent ds księgowości

2. Nazwa i adres jednostki:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

ul. H.Sienkiewicza 1

12-100 Szczytno

3. Wymiar etatu: 1

4. Liczba stanowisk pracy: 1

5. Miejsce wykonywania pracy: Dział Finansowy,

Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno

Wymagania niezbędne:

  1. pełna zdolność do czynności prawnych;

  2. korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  4. wykształcenie wyższe ekonomiczne;

  5. 2 letni staż pracy (w rozumieniu kodeksu pracy);

  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią;

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy o rachunkowości;

  2. umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;

  3. samodzielność i komunikatywność;

  4. dyspozycyjność;

  5. znajomość obsługi komputera;

  6. kreatywność i operatywność;

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji pojemników 120l i 1100l oraz kontenerów KP-7 znajdujących się na terenie miasta.

  2. Zawieranie umów na najem pojemników 120l, 1100l i kontenerów KP-7 oraz prowadzenie sprzedaży pojemników 120l dla klientów na terenie miasta.

  3. Wystawianie faktur za najem i sprzedaż pojemników 120l, 1100l i kontenerów KP- 7 w programie WF-MAG i przesyłanie ich do programu WF-FAKIR.

  4. Wprowadzanie wyciągów bankowych.

  5. Rozliczanie rozrachunków dotyczących sprzedaży i najmu poszczególnych kontrahentów.

  6. Sprawdzanie i wystawianie upomnień oraz odsetek.

  7. Prowadzenie kasy wewnętrznej tj. pobieranie gotówki z banku i wypłacanie pracownikom ZGK.

  8. Prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych wewnętrznych magazynów zakładu.

  9. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynów: paliw, piasku, soli drogowej.

  10. Sporządzanie miesięcznych zestawień zużycia materiałów (paliwa) w rozbiciu na poszczególne pojazdy.

  11. Uzgadnianie ewidencji ilościowej materiałów znajdujących się w magazynach do 10-tego każdego miesiąca.

  12. Kompletowanie i sprawdzenie dokumentów księgowych, będących dowodem poniesienia kosztów na poszczególne dotacje.

  13. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych rozliczeń dotacji.

  14. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków, przestrzeganie dyscypliny pracy i obowiązujących przepisów w zakresie prowadzonych spraw.

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;

  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy;

  3. praca w budynku administracyjnym zakładu, Nowe Gizewo 16/1, 12-00 Szczytno;

  4. praca w godzinach: 7:30-15:30;

  5. praca w zespole;

  6. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, osiągamy wskaźnik zatrudnienia na poziomie 6%).

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny:

  2. życiorys (CV);

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1)

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;

  5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

  6. oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;

  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;

  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2019 poz. 1781).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:

Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1 wejście C, 12-100 Szczytno, w godz. 7³º – 15³º w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Asystent ds księgowości, bądź przesłać pocztą na adres ZGK

w Szczytnie w terminie do dnia 27 września 2022r.

 

Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.

 

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

mgr Aneta Gudzbeler

Załączniki do pobrania: http://zgk.bip.um.szczytno.pl

Załącznik nr 1 – Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Załącznik nr 2 - Oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

Załącznik nr 3 - Zgoda na przetwarzanie danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie

na stanowisko;

 

 

 

 

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 15.18Kb) 2022-09-13 13:38:47 37
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.92Kb) 2022-09-13 13:38:47 19
zgoda na przetwarzanie danych (ODT, 15.33Kb) 2022-09-13 13:38:47 18
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Krakowska

Data wytworzenia:
13 wrz 2022

Osoba dodająca informacje

Małgorzata Krakowska

Data publikacji:
13 wrz 2022, godz. 13:38

Osoba aktualizująca informacje

Małgorzata Krakowska

Data aktualizacji:
13 wrz 2022, godz. 13:38