Ogłoszenie o naborze celem zatrudnienia pracownika na zastępstwo
OGŁOSZENIE O NABORZE CELEM ZATRUDNIENIA PRACOWNIKA
NA ZASTĘPSTWO
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ogłasza nabór na zastępstwo
1. Nazwa stanowiska:
Kierownik Działu Gospodarki Nieruchomościami
2. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
3. Wymiar etatu: 1
4. Liczba stanowisk pracy: 1
5. Miejsce wykonywania pracy: ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno
6. Przewiduje się wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
I. Wymagania niezbędne na stanowisku:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego;
-
ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
-
wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (preferowane: administracja, gospodarka nieruchomościami, budowlane);
-
staż pracy – minimum 3 lata, na stanowisku administracyjno – biurowym, lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
-
nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
-
znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze znajomością w szczególności ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;
-
umiejętność:
- zarządzania zespołem;
- organizacji pracy w zespole;
- podejmowania decyzji;
szybkiego i precyzyjnego analizowania sytuacji;
- korzystania z urządzeń informatycznych.
-
znajomość obsługi komputera w szczególności pakiet MS Office ( Word, Excel);
-
prawo jazdy kat. B;
-
wysoka kultura osobista;
-
samodzielność i komunikatywność;
-
dyspozycyjność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
kierowanie pracą działu, koordynacja i nadzór nad zadaniami realizowanymi przez podległych pracowników;
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem mieszkaniowym, w szczególności przygotowywanie planów remontowych, modernizacyjnych oraz nadzór nad ich realizacją;
-
obsługa umów najmu lokali mieszkalnych, w tym kontrola warunków najmu oraz rozliczanie kosztów eksploatacji;
-
sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz na potrzeby przełożonych i właściwych organów w tym wykazów do podatku od nieruchomości do działu finansowego oraz sprawozdań z zasobów lokalowych do Urzędu Miejskiego;
-
współpraca z innymi wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań działu, a także z instytucjami zewnętrznymi;
-
monitorowanie i stosowanie przepisów z obszaru gospodarki mieszkaniowej, ochrony praw lokatorów i samorządu gminnego;
-
podejmowanie działań mających na celu zapewnienie efektywnego funkcjonowania działu oraz dbałość o właściwy obieg dokumentacji;
-
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym :
a) na sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGK;
b) na utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii;
c) na remonty w administrowanych budynkach;
-
występowanie z wnioskami o przyznanie nagród, premii i przeszeregowań dla podległych pracowników;
-
sporządzanie planu urlopów wypoczynkowych dla podległych pracowników;
-
zamieszczanie i aktualizacja informacji na profilu Facebook Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie dotyczących Działu Gospodarki Nieruchomościami.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
praca o charakterze administracyjno-biurowym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy w sysytemie jednozmianowym;
-
praca w budynku administracyjnym zakładu;
-
praca w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00;
-
praca wymagająca poruszania się na terenie miasta w tym uczestnictwo w zebraniach współnot mieszkaniowych, wizjach lokalnych oraz wyjazdy służbowe;
-
praca w zespole;
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu styczniu 2025r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV);
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (świadectwa pracy) potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
Oświadczenia do pobrania na stronie zgk.bip.um.szczytno.pl
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, poniedziałek – czwartek w godz. 7³º – 15³º, piątek w godz. 7:30 – 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Kierownik Działu Gospodarki Nieruchomościami”, bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 17 lutego 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
mgr Aneta Gudzbeler
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016r. L 119/1) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie; dane adresowe: ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie pod adresem iod@zgk.miastoszczytno.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,
- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych podpisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązyjących przepisów prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
owiadczenie-o-wyraeniu-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych(2227) (PDF, 185.41Kb) | 2025-02-07 12:59:27 | 4 | |
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.92Kb) | 2025-02-07 12:59:27 | 12 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Gudzbeler Data wytworzenia:
07 lut 2025
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Krakowska Data publikacji:
07 lut 2025, godz. 12:59
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Krakowska Data aktualizacji:
07 lut 2025, godz. 13:01