Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

Wyszukiwanie zaawansowane

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

1. Nazwa stanowiska:

Księgowy ds rozliczania czynszów

2. Nazwa i adres jednostki:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

ul. Sienkiewicza 1

12-100 Szczytno

3. Wymiar etatu: 1

4. Liczba stanowisk pracy: 1

5. Miejsce wykonywania pracy: Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno

6. Przewiduje się wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

I. Wymagania niezbędne na stanowisku:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3;

  2. ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych;

  3. korzystanie z pełni praw publicznych;

  4. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

  6. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (preferowane: administracja, ekonomiczne);

  7. staż pracy – minimum 3 lata, na stanowisku administracyjno – biurowym, lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

  8. nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe na stanowisku:

  1. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze znajomością w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego i Kodeksu cywilnego;

  2. umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;

  3. znajomość obsługi komputera w szczególności pakiet MS Office ( Word, Excel);

  4. wysoka kultura osobista;

  5. samodzielność i komunikatywność;

  6. dyspozycyjność.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. w zakresie obsługi interesantów:

a) udzielanie informacji o bieżącym stanie finansowym stanie najemców;

b) potwierdzanie danych we wnioskach o przyznanie dodatku mieszkaniowego;

c) udzielanie informacji o korektach powstałych w wyniku rozliczeń (woda, c.o.);

d) udzielanie informacji o warunkach rozłożenia zaległości na raty, etapach wszczętego postępowania egzekucyjnego itp.;

e) uzupełnianie wniosków o zawarcie umowy po spłacie zadłużenia.

  1. prowadzenie dziennika czynszowego;

  2. sporządzanie aneksów do umowy najmu w związku ze zmianą wysokości opłat;

  3. ewidencjonowanie i przeksięgowanie wpłat komorniczych i egzekucyjnych stosownie do tytułu egzekucyjnego;

  4. sporządzanie zbiorczego zestawienia sprzedaży ZGK w zakresie przychodów z najmu i pozostałych zestawień;

  5. wystawianie faktur za najem lokali użytkowych;

  6. wystawianie wezwań do zapłaty (powiadomienia o stanie finansowym, wezwania do zapłaty z zamiarem rozwiązania umowy, wezwania sądowe);

  7. ewidencjonowanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego;

  8. zawieszanie wypłat dodatku mieszkaniowego, informowanie MOPS o zmianach w lokalach mieszkalnych i ich najemców;

  9. sporządzanie pozwów w sprawach cywilnych o zapłatę i wnoszenie do sądu;

  10. sporządzanie wniosków o klauzule wykonalności i zwrot dokumentów przedłożonych w sprawach o zapłatę;

  11. bieżąca korespondencja;

  12. obsługa windykacji zleconej;

  13. wydruk powiadomień o rozliczeniu wody z TBS w Szczytnie;

  14. pzygotowywanie zawiadomień dla najemców o rozliczeniu centralnego ogrzewania, gazu i innych korekt;

  15. przygotowywanie wniosków o wszczęcie egzekucji, wstrzymanie postępowania do komornika sądowego;

  16. sporządzanie wniosków o umorzenie zaległości po osobach zmarłych;

  17. sporządzanie wydruków zawiadomień o zmianie wysokości czynszu tzw.wypowiedzenia dotychczasowych stawek;

  18. uzgodnienie zgodności wpłat z ewidencją księgową;

  19. przygotowywanie danych do celów sprawozdawczych;

  20. rozliczanie wody i ścieków w budynkach komunalnych.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca o charakterze administracyjno-biurowym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w sysytemie jednozmianowym;

  3. praca w budynku administracyjnym zakładu;

  4. praca w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00;

  5. praca w zespole.

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

w miesiącu lutym 2025r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;

  2. życiorys (CV);

  3. dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (świadectwa pracy) potwierdzone za zgodność z oryginałem;

  4. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;

  5. oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;

  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;

  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).

Oświadczenia do pobrania na stronie zgk.bip.um.szczytno.pl

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:

Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, poniedziałek – czwartek w godz. 7³º – 15³º, piątek w godz. 7:30 – 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Księgowy ds rozliczania czynszów", 

 bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 10 kwietnia 2025 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

mgr Aneta Gudzbeler

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016r. L 119/1) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie; dane adresowe: ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno.

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie pod adresem iod@zgk.miastoszczytno.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:

- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,

- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych podpisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązyjących przepisów prawa.

6. Ma Pani/Pan prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,

- przenoszenia danych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

- cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
owiadczenie-o-wyraeniu-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych(2227) (PDF, 185.41Kb) 2025-03-31 13:03:11 7
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.92Kb) 2025-03-31 13:03:11 9
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Aneta Gudzbeler

Data wytworzenia:
31 mar 2025

Osoba dodająca informacje

Małgorzata Krakowska

Data publikacji:
31 mar 2025, godz. 13:03

Osoba aktualizująca informacje

Małgorzata Krakowska

Data aktualizacji:
31 mar 2025, godz. 13:03