Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
1. Nazwa stanowiska:
Księgowy ds rozliczania czynszów
2. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
3. Wymiar etatu: 1
4. Liczba stanowisk pracy: 1
5. Miejsce wykonywania pracy: Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno
6. Przewiduje się wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
I. Wymagania niezbędne na stanowisku:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3;
-
ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
-
wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (preferowane: administracja, ekonomiczne);
-
staż pracy – minimum 3 lata, na stanowisku administracyjno – biurowym, lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
-
nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
-
znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze znajomością w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego i Kodeksu cywilnego;
-
umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;
-
znajomość obsługi komputera w szczególności pakiet MS Office ( Word, Excel);
-
wysoka kultura osobista;
-
samodzielność i komunikatywność;
-
dyspozycyjność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
w zakresie obsługi interesantów:
a) udzielanie informacji o bieżącym stanie finansowym stanie najemców;
b) potwierdzanie danych we wnioskach o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
c) udzielanie informacji o korektach powstałych w wyniku rozliczeń (woda, c.o.);
d) udzielanie informacji o warunkach rozłożenia zaległości na raty, etapach wszczętego postępowania egzekucyjnego itp.;
e) uzupełnianie wniosków o zawarcie umowy po spłacie zadłużenia.
-
prowadzenie dziennika czynszowego;
-
sporządzanie aneksów do umowy najmu w związku ze zmianą wysokości opłat;
-
ewidencjonowanie i przeksięgowanie wpłat komorniczych i egzekucyjnych stosownie do tytułu egzekucyjnego;
-
sporządzanie zbiorczego zestawienia sprzedaży ZGK w zakresie przychodów z najmu i pozostałych zestawień;
-
wystawianie faktur za najem lokali użytkowych;
-
wystawianie wezwań do zapłaty (powiadomienia o stanie finansowym, wezwania do zapłaty z zamiarem rozwiązania umowy, wezwania sądowe);
-
ewidencjonowanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego;
-
zawieszanie wypłat dodatku mieszkaniowego, informowanie MOPS o zmianach w lokalach mieszkalnych i ich najemców;
-
sporządzanie pozwów w sprawach cywilnych o zapłatę i wnoszenie do sądu;
-
sporządzanie wniosków o klauzule wykonalności i zwrot dokumentów przedłożonych w sprawach o zapłatę;
-
bieżąca korespondencja;
-
obsługa windykacji zleconej;
-
wydruk powiadomień o rozliczeniu wody z TBS w Szczytnie;
-
pzygotowywanie zawiadomień dla najemców o rozliczeniu centralnego ogrzewania, gazu i innych korekt;
-
przygotowywanie wniosków o wszczęcie egzekucji, wstrzymanie postępowania do komornika sądowego;
-
sporządzanie wniosków o umorzenie zaległości po osobach zmarłych;
-
sporządzanie wydruków zawiadomień o zmianie wysokości czynszu tzw.wypowiedzenia dotychczasowych stawek;
-
uzgodnienie zgodności wpłat z ewidencją księgową;
-
przygotowywanie danych do celów sprawozdawczych;
-
rozliczanie wody i ścieków w budynkach komunalnych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
praca o charakterze administracyjno-biurowym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy w sysytemie jednozmianowym;
-
praca w budynku administracyjnym zakładu;
-
praca w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00;
-
praca w zespole.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu lutym 2025r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%).
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV);
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (świadectwa pracy) potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
Oświadczenia do pobrania na stronie zgk.bip.um.szczytno.pl
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, poniedziałek – czwartek w godz. 7³º – 15³º, piątek w godz. 7:30 – 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Księgowy ds rozliczania czynszów",
bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 10 kwietnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
mgr Aneta Gudzbeler
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016r. L 119/1) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie; dane adresowe: ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie pod adresem iod@zgk.miastoszczytno.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,
- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych podpisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązyjących przepisów prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
owiadczenie-o-wyraeniu-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych(2227) (PDF, 185.41Kb) | 2025-03-31 13:03:11 | 7 | |
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.92Kb) | 2025-03-31 13:03:11 | 9 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Gudzbeler Data wytworzenia:
31 mar 2025
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Krakowska Data publikacji:
31 mar 2025, godz. 13:03
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Krakowska Data aktualizacji:
31 mar 2025, godz. 13:03