Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
1. Nazwa stanowiska:
Asystent ds księgowości
2. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ul. H.Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
3. Wymiar etatu: 1
4. Liczba stanowisk pracy: 1
5. Miejsce wykonywania pracy: Dział Finansowy – Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno
Wymagania niezbędne:
-
pełna zdolność do czynności prawnych;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne;
-
3 letni staż pracy w księgowości;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ;
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość ustawy o rachunkowości;
-
znajomość programu księgowego ,,PUMAˮ;
-
umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;
-
samodzielność i komunikatywność;
-
dyspozycyjność;
-
znajomość obsługi komputera;
-
kreatywność i operatywność;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Sporządzanie poleceń przelewów i przedkładanie ich do zatwierdzenia Głównemu Księgowemu.
-
Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
-
Dokonywanie wpłat na podstawie zatwierdzonych dokumentów, między innymi:
a) wynagrodzeń dla pracowników, umów zleceń, ekwiwalentów;
b) podatku od nieruchomości;
c) opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
d) podatku od środków transportowych;
e) podatku dochodowego od osób prawnych CIT;
f) podatku VAT-7;
g) składek ZUS
-
Kompletowanie dokumentów księgowych pod względem ich rodzaju.
-
Wystawianie faktur VAT dla usługobiorców.
-
Wprowadzanie dokumentów do programu Puma Faktury w celu przygotowania miesięcznych rejestrów VAT (sprzedaż i zakup).
-
Sporządzanie miesięcznych rejestrów VAT (sprzedaży i zakupu).
-
Generowanie i wysyłanie plików JPK za okresy miesięczne, rozliczanie podatku VAT z Urzędem Miasta.
-
Prowadzenie ewidencji wyposażenia (przychodów i rozchodów) zakładu w formie ksiąg inwentarzowych.
-
Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych typu wyposażenia z księgami rachunkowymi.
-
Terminowe przygotowywanie poleceń przelewów zobowiązań wobec dostawcówna podstawie faktur, rachunków.
-
Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne zakładu.
-
Sporządzanie kartotek kosztów na budynki mieszkalne.
Warunki pracy na stanowisku:
-
praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
-
praca w budynku administracyjnym zakładu w Nowym Gizewie 16/1;
-
praca w godzinach: 7:30-15:30;
-
praca w zespole;
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
W marcu 2021r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, osiągamy wskaźnik zatrudnienia na poziomie 6%).
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny:
-
życiorys (CV);
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2019 poz. 1781).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1 wejście C, 12-100 Szczytno, w godz. 7³º – 15³º w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Asystent ds księgowości”, bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 7 maja 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
mgr Aneta Gudzbeler
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.88Kb) | 2021-04-26 14:32:46 | 11 | |
zgoda na przetwarzanie danych (ODT, 15.31Kb) | 2021-04-26 14:32:46 | 7 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Gudzbeler Data wytworzenia:
26 kwi 2021
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Krakowska Data publikacji:
26 kwi 2021, godz. 14:32
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Krakowska Data aktualizacji:
26 kwi 2021, godz. 14:32