Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
1. Nazwa stanowiska:
Administrator ds lokali mieszkalnych
2. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ul. H.Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
3. Wymiar etatu: 1
4. Liczba stanowisk pracy: 1
5. Miejsce wykonywania pracy: ul. H.Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno
Wymagania niezbędne:
-
ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie wyższe;
-
wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy (w rozumieniu kodeksu pracy);
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
Wymagania dodatkowe:
-
posiadanie doświadczenia w branży zarządzania nieruchomościami,
ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego;
-
umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;
-
samodzielność i komunikatywność;
-
dyspozycyjność;
-
znajomość obsługi komputera;
-
kreatywność i operatywność;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Prowadzenie i aktualizacja ewidencji najemców w budynkach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych.
-
Przygotowywanie dokumentów o eksmisję do sądu i komornika.
-
Prowadzenie i aktualizacja danych ewidencji budynków i lokali komunalnych, socjalnych, tymczasowych i wolnych.
-
Sporządzanie umów z najemcami, protokołów zdawczo-odbiorczych z czynności przekazania w użytkowanie lub przejęcie po użytkowaniu mieszkania i pomieszczeń przynależnych, sporządzanie aneksów do umów, rozwiązywanie umów najmu.
-
Dokonywanie naliczeń związanych z opłatami za lokale mieszkalne (liczbą osób zamieszkałych, woda, gaz, prąd, antena zbiorcza, domofony, pomieszczenia gospodarcze, itp.) i przekazywanie zmian do działu księgowości a w przypadku zmian osobowych w lokalach komunalnych wspólnot mieszkaniowych do ich zarządców.
-
Prowadzenie korespondencji z użytkownikami administrowanych lokali mieszkalnych oraz innymi podmiotami.
-
Kontrola czystości wewnątrz i na zewnątrz administrowanych budynków.
-
Aktualizowanie danych na tablicach informacyjnych w budynkach (regulamin porządku domowego, instrukcje przeciwpożarowe i inne ogłoszenia ogólne dotyczące mieszkańców).
-
Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
-
Przekazywania na bieżąco usterek z oględzin administrowanych budynków i lokali do działu technicznego oraz uczestniczenie w odbiorach robót remontowo-budowlanych.
-
Dokonywanie odczytów wodomierzy u użytkowników mieszkań w zarządzanych zasobach.
-
Prowadzenie rejestru zmian ewidencji ludności w administrowanych zasobach i przekazywanie na bieżąco do: księgowości, komórki rozliczania wody i zarządców (w przypadku lokali komunalnych we wspólnotach).
-
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na utrzymanie czystości i porządku w administrowanych budynkach i na terenach miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych.
-
Prowadzenie rejestru kaucji mieszkaniowych.
-
Dokonywanie pomiarów lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych.
-
Wypełnianie wniosków o przydział lub zmianę lokali mieszkaniowych i innych pomieszczeń.
-
Wydawanie zaświadczeń dla najemców i użytkowników lokali.
-
Sporządzanie notatek z kontroli i rozmów z najemcami lub użytkownikami lokali.
Warunki pracy na stanowisku:
-
praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
-
praca w budynku administracyjnym zakładu;
-
praca w godzinach: 7:30-15:30;
-
praca wymagająca poruszania się na terenie miasta;
-
praca w zespole;
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
W sierpniu 2021r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, osiągamy wskaźnik zatrudnienia na poziomie 6%).
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny:
-
życiorys (CV);
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2019r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2019 poz. 1781).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1 wejście C, 12-100 Szczytno, w godz. 7³º – 15³º w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Administrator ds lokali mieszkalnych”, bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 27 września 2021r.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
mgr Aneta Gudzbeler
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.88Kb) | 2021-09-13 11:52:51 | 11 | |
zgoda na przetwarzanie danych (ODT, 15.31Kb) | 2021-09-13 11:52:51 | 16 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Gudzbeler Data wytworzenia:
13 wrz 2021
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Krakowska Data publikacji:
13 wrz 2021, godz. 11:52
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Krakowska Data aktualizacji:
13 wrz 2021, godz. 11:57