Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
1. Nazwa stanowiska:
Administrator Cmentarza Komunalnego
2. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
ul. H.Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
3. Wymiar etatu: 1
4. Liczba stanowisk pracy: 1
5. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mrongowiusza 1D, 12-100 Szczytno
Wymagania niezbędne:
-
ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym niezbędną zdolność do wykonywania prac na wysokości;
-
wykształcenie wyższe;
-
wykształcenie średnie wraz z 3-letnim stażem pracy (w rozumieniu kodeksu pracy);
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
-
dobra znajomość wiedzy niezbędnej na stanowisku;
-
umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych;
-
samodzielność i komunikatywność;
-
dyspozycyjność;
-
znajomość obsługi komputera;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
Przestrzeganie aktów normatywno-prawnych w zakresie działania cmentarzy
i chowaniu zmarłych.
-
Przegląd i realizacja wpływającej korespondencji.
-
Gospodarowanie terenami cmentarnymi.
-
Utrzymywanie porządku na cmentarzach w zakresie utrzymania zieleni, dróg cmentarnych, wywozu nieczystości.
-
Tworzenie nowych kwater grzebalnych i wytyczanie grobów.
-
Prowadzenie ewidencji kwater.
-
Organizowanie budowy nowych pieczar.
-
Prowadzenie ksiąg cmentarnych, rejestrów grobów rodzinnych i kartotek ewidencji zmarłych.
-
Wytyczanie miejsc pod nagrobki.
-
Ustalanie z organizatorami ceremonii pogrzebowej terminu pochówku, miejsca pochówku.
-
Wydawanie zezwoleń na ustawianie nagrobków.
-
Wystawianie faktur za usługi.
-
Dokonywanie wpłat i rozliczeń z wystawianych rachunków i faktur.
-
Sporządzanie raportów kasowych.
-
Podpisywanie pod względem merytorycznym zgodności zakupu zgodnie z ustawą
o zamówieniach publicznych.
-
Nadzór podległych pracowników.
-
Prowadzenie kart narządziowych wydawanych narzędzi.
-
Osługa interaktywnego adinistratora cmentarza.
Z zakresu BHP i p.poż:
-
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzorowanie przestrzegania przepisów i zasad z zakresu bhp.
-
Prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
-
Bieżące informowanie osób odpowiedzialnych za organizację i nadzór nad procesami pracy o stwierdzonych zagrożeniach i uchybieniach w zakresie bhp, oraz wydawanie zaleceń ich usunięcia.
-
Opracowywanie ocen ryzyka zawodowego.
-
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych.
-
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych BHP.
-
Sporządzanie analiz i raportów (w tym sprawozdawczości statystycznej) związanych z zagadnieniami BHP.
-
Współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych.
-
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dot. zagadnień BHP.
-
Przeprowadzanie szkoleń BHP.
-
Zapewnienie apteczek oraz środków ochrony osobistej.
-
Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów bezpieczeństwa, doradztwo
w zakresie BHP.
Z zakresu RODO:
Do zadań inspektora ochrony danych zgodnie z art. art. 39 ust. 1 oraz 38 ust. 4 RODO należą:
-
Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy niniejszego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
-
Monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
-
Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35;
-
Współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
-
Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
-
Pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
Warunki pracy na stanowisku:
-
praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
-
praca w budynku administracyjnym Cmentarza Komunalnego;
-
praca w godzinach: 7:00-15:00;
-
praca wymagająca poruszania się na terenie Cmentarza Komunalnego;
-
praca w zespole;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
W miesiącu sierpniu 2021r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, osiągamy wskaźnik zatrudnienia na poziomie 6%).
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny:
-
życiorys (CV);
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
-
oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2019r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781).
Oświadczenia do pobrania na stronie zgk.bip.um.szczytno.pl
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:
Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1 wejście C, 12-100 Szczytno, w godz. 7³º – 15³º w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Administrator Cmentarza Komunalnego”, bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 15 października 2021r.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie
mgr Aneta Gudzbeler
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ODT, 16.88Kb) | 2021-09-23 13:24:23 | 17 | |
zgoda na przetwarzanie danych (ODT, 15.31Kb) | 2021-09-23 13:24:23 | 10 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Gudzbeler Data wytworzenia:
23 wrz 2021
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Krakowska Data publikacji:
23 wrz 2021, godz. 13:24
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Krakowska Data aktualizacji:
23 wrz 2021, godz. 13:24