Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie

Wyszukiwanie zaawansowane

Deklaracja dostępności

Zakład Gospodarki Miejskiej w Szczytnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony zgk.bip.um.szczytno.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wojciech Sobolewski telefonicznie 502 513 765 — mejlowo iod@zgk.miastoszczytno.pl lub telefonicznie +48 502 513 765 .

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Panem Wojciechem Sobolewskim, tel. 502 513 765. W ten sposób można również składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej i składać żądania zapewnienia dostępności w zakresie przedmiotowego portalu. Każdy użytkownik przedmiotowego portalu ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia jego dostępności cyfrowej. Wnioski mogą dotyczyć również poszczególnych materiałów publikowanych na stronie. Wniosek/żądanie powinno zawierać: 1.dane osoby zgłaszającej żądanie, 2. wskazanie, treści której dotyczyć ma wniosek/żądanie, 3. wskazanie dogodnego dla niej sposobu otrzymania informacji zwrotnej, 4. sposób kontaktu. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe ze względów technicznych czy formalno-prawnych, zostanie zaproponowany alternatywny sposób dostępu do przedmiotowej informacji. W przypadku, gdy Zakład Gospodarki Komunalnej odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej m.in. do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:

Dostępność architektoniczna

Dostępność komunikacyjno-informacyjna